胡蘿蔔的瘦身法

  胡蘿蔔是非常好的瘦身食物,對於那些想要減肥瘦身的人來說,胡蘿蔔能夠有效的控制每餐的食物熱量,下麵想要瘦身的男女小編就給你們介紹幾個胡蘿蔔瘦身食譜,幫助我們迅速快速的瘦身。

  睇開何師奶專頁的讀者,好多都係在職/全職媽媽/坐月嘅媽媽或上班族,佢地經常問我有無簡單快捷嘅煲湯方法,最好唔洗開火就可以整到。我明白香港人忙到差唔多9點收工,番到屋企已經好累,仲邊有時間開火煮食啊〜如果時間充裕及不怕工序煩鎖的話,可以買雞自製「燉雞汁」,補充體力與精神非常好,若唔夠時間又想簡單快捷,可飲低脂、低卡又有營養嘅滴雞精推薦,我會推薦【田原香滴雞精】!唔洗自己隔油,即刻就飲到原汁原味嘅精華。無論你係屋企定Office,只要有微波爐就搞掂,係咪好方便?

  田原香嘅滴雞精選用走地雞,10多種口味都係由註冊中醫師共同配製而成,仲可針對個人需求,選擇不同功效嘅滴雞精,從老到少,每個人都照顧!呢排一大堆野要做,真係成個人散曬=.= 飲完後,發覺個人瞓得好啲,做嘢都精神啲無論竎年紀嘅女人都要補下身。鐘嘉欣生BB的時候,都有喝滴雞精,滴雞精坐月的時候選擇是最好的,方便又營養。

  田原香滴雞精於臺灣、香港、新加坡均設有門市,深受各地人士歡迎。

  以下有比較麻煩的需要自己煮的食譜:

  資料:芹菜、胡蘿蔔、鹽、生抽。

  製造過程:

  1、芹菜洗淨,摘掉葉子(待用),切成丁,胡蘿蔔切碎;

  2、鍋燒熱倒少量油,下胡蘿蔔碎炒香,加鹽和生抽調味,最終加芹菜丁翻炒一分鐘即可。

  二、胡蘿蔔蘋果汁

  資料:胡蘿蔔1根、蘋果2個、檸檬3片。

  製造過程:

  1、胡蘿蔔去皮切塊,把蘋果洗淨後去核切塊,然後檸檬用溫水洗淨切片;

  2、將胡蘿蔔,蘋果,檸檬放入榨汁機,榨汁後過濾即可。